Dienstag, 13. August 2013

Summer Sun Fun

Hi Guys

(okei das hani vrgester gschribe...Han eifach im moment so viel los und han so wenig zit :P)

Aaah es isch soo schöns Wetter da! Ich gnüss es richtig! Ich sitz grad ufem Balkon los Musig und han grad chli Zit zum eu vo mine leschte paar Täg verzelle... Es isch so viel passiert!
Also, ich glaub am Fritig binich zu mim Gastmami züglet (han überhaupt keis Zitgfühl da :P) Sie isch mich cho abhole und het grad no 2 Mäitli i mim Alter mitbracht! Die sind soo soo mega lieb und ich han mich vo Afang a grad mega guet mit ihne verstande! Mir sind direkt witer anes Rodeo :D Omg ich seg eu ich han mich gfühlt wie imne Film :P Es isch so cool gsi!! Mir sind det acho und hend denn zerscht mal eppis gesse (ja Mami, ich han en Hamburger gesse, sorry :P) Denn hemer chli Zit gha bis sRodeo agfange het und sind chli umegloffe und hend eus chli unterhalte und ja halt eifach chli Zit vertribe! Mis Gastmami het eppe jedi 2 Person kennt und het mich allne vorgstellt und und und! Denn isches so wit gsi und ich bin serscht mal life amne Rodeo gsi!! Wuhuu! Es isch voll cool gsi und es het mich mega a de Film "Habt ihr das von den Morgans gehört" oder so :) (Näde chan sich sicher dra erinnere :P) Alli sind i Cowboy Schue und me Cowboy Huet umegloffe :)) Nach em Rodeo simer heigfahre und dKim und Camilla die 2 wo mit cho sind, hend mich gfragt ob ich ned will bi ihne übernachte... Natürlich bin ich sofort debi gsi und mis Gastmami isch mega glücklich gsi, das ichs so guet han mit ihne :) So isches cho das ich bide Kim übernachtet han, ufem Trampolin!! :O Unter em Himmel! Es isch so genial gsi! De Himmel da isch so schön! Nie wür mer so viel Sterne UND dMilchstrass in Züri gse :) DKim und Camilla hend mir denn no syearbook zeigt, jetzt weissi so ungefär uf was ich mich muss ischtelle :D Am nechschte Tag bini denn zu mim Gastmami und han nomal bis am 1 am Nami gschlafe und denn min Koffer uspackt und alles igrumt... Denn hemer dCamilla nomal troffe und ihr Gschwüschterti und hend im Flughafemuseeum oder so chene luege wie dFlugis startet. Am Abig bini denn mit mim Gastmami im PizzaPieCafe go esse und han det sbeschte Dessert ever gha *__* und dnüdeli sind au de Hammer gsi!! 
Ok und hüt am Morge simer id Chile will si sind da voll Religiös und gönd jede Sunntig id Chile und ja... Dchile da isch irgendwie ähnlich wie ide Schwiz also es gat eppe 1 h und es redet vore paar und ja das isch ned so spannend, aber nacher treffet sich alli inere art Klass und das isch mega spannend! DCamilla isch übrigens au wieder det gsi, und das isch mega interessant gsi idene 2 h will sie hend über dWelt udn so gredet. Alli sind so lieb gsi und hends mega cool gfunde das ich da gsi bin! Sie mached au voll viel so Activities zäme... Ich glaub das isch no luschtig :D 
Ja und jetzt binich da chli am relaxe und am Abig chunt no bsuech glaubi und ich mach nacher no Brownies :D 

Real Idaho potatoes 

Rodeo

Wie ide Film :D



First Sleepover :D

My home for the next year

My neighborhood

My garden


Also ich wünsch eu ide Schwiz e schöni Nacht und passet uf eu uf!! Will eu alli heil und gsund wieder gse wenni zrug chume!! Love you all

xoxo AnnA

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen