Donnerstag, 8. August 2013

Endlich endlich acho! :)

Hei

Also nachere sehr sehr lange Reis, binich endlich in Idaho acho!
Mir sind 1 Tag spöter als erwartet acho! Eigentlich hette mer selle vo Boston uf Chicago und vo Chicago uf Denver und denn witer uf Idaho. Aber wies halt het müsse cho, isch de Flug vo Denver uf Idaho gstriche worde wg me Sturm! Es sind recht viel Lüt am Flughafe gsi will mega viel Flüg gstriche worde sind... Mir sind z vierte gsi und hend probiert 2 Hotelzimmer übercho. Aber alles isch usbuechet gsi und denn hemer EF aglüte und die hend denn probiert eus es Zimmer zsuech. Mir sind denn völlig übermüedet am Flughafe gsi und hend eus scho druf igstellt det zübernachte wo mis Handy glütet het und eine vo EF gseit het, er heigi zwei Zimmer gfunde :) Mir sind mega froh gsi und sHotelzimmer isch au mal wieder de hammer gsi! Mit Chuchi und allem drum und dra ;)
Am nächschte Tag simer die ganz Zit am Flughafe gsi und hend chli dläde agluegt und gesse und Film gluegt.
Am halbi 12 ide Nacht simer denn endlich in Idaho acho :D Und es sind all so mega herzig und lieb gsi! SBeschte isch gsi, dass sie mich meega überrascht hend! Mini Gastmueter isch au det gsi!! Ich bin so gschockt gsi will ich han ja ned gwüsst das ich e gastfamilie han!! :D Das isch super gsi! Trozdem binich jetzt zerscht mal bi de Nikki, will sie sich erscht churz bevor ich acho bin entschide het mich ufznä! Sobald si aber alles parat het chanich zu ihre und ich freu mich wüki meeeegaa :D

Idaho Falls *_*

Poschte :)

Chueche 

Ja so öppe alles chamer us dene dinger usela :P

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen