Donnerstag, 7. März 2013

going to LONDON :D

hi ho :D

Es git zwar leider no nüt neus über Amerika, ABER: ich flüg morn abig uf London!!! :D Wuhuu 
Es isch so luschtig gsi wie sich das ereignet het. Voll spontan haha...;) Naja.
Ich gang mit mim Mami, em Thommy und de Kristina:) ich freu mich sooo mega fescht. Ebe morn abig flüge mer und denn luege mer dStadt ah, fahret mit dene rote Büs *_* und natürlich gömer au go shoppe :D Das wird so genial!
Ja und denn chunt au no dezue, dass ich seehr bald Geburtstag han! Und uf de freui mi au scho gigantisch!

Am Mäntig chanich denn endlich de Allergietest mache. Und denn hoff ich, dass ich bald e Gastfamilie han. Völlig egal wo! Ich weiss es wird es hammer Jahr :D 

Ich meld mich nach London wider ;) 

gnüssed de Abig no :P

grüessli AnnA
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen