Dienstag, 26. Februar 2013

Immer no nix

Hei zäme ;)

Leider hanich immer no nüt vo EF ghört. Naja sind ja au erscht 2 Täg verbi sit em letschte bzw. 1 Post. Mir chunts aber so vor wie e Eeeeeeewigkeit :o. Ich will endlich wüsse wo ich, mis hoffentlich hammer Jahr verbringe döf.
Mit jedem Tag binich ufgregter und ufgregter. Ide Facebook- Gruppe wo all Ustuschschüeler vo EF drin sind wo im Summer uf Amerika gönd, schribets immer "omg I just got my hostfamily, I'm going to ...". Ich will das au endlich chöne anschribe:( Aber ich hoffe doch das Glück hanich bald. :)
Usserdem muss ich dene Lüt eh no en Allergietest schicke. De Test chanich leider erscht am 11. März mache, will de Arzt kein früenere Termin frei gha het und ich muss es vo mim Hausarzt mache la. Also wird ich sowieso kei Familie bis denn übercho. Aber ich glaub sie sind trotzdem scho chli am umeluege :)) Uf jede fall isch mis Dossier mit minere Bewerbig und so scho in Amerika:D  Ebe, wie gseit: jetzt musich no de Allergitest mache und denn chani nur no warte...( Ich hasse warte!!)

Ich meld mich sobald ich wieder Neuigkeite han und hoffe dass das sehr bald sie wird :P

Machets guet :*
xoxo

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen