Montag, 11. März 2013

Zrug vo London und schowieder Schuel!

Hei zäme :)
So nachdem mir am Sunntig Abig vo London zrugg cho sind, het jetzt leider dSchuel scho wieder agfange. Es het sich so abfühlt als wär ich e Wuche die Ferie gsi:)
Londo isch soooooo hammer. Ich lieb die Stadt!! Ich wünschti ich wür det wohne und chönt täglich mit dene rote büs umefahre und mit de tube :D Es isch eifach einzigartig gsi! Mir hend i dene 2 Täg so unglaublich viel vo dere Stadt gse. Und mir hend au chöne vo obe uf sie abeluege, will mir ufs London Eye gange sind *__* Natürlich simer au go shoppe :P Ide Oxford Street <3 die Strass isch eifach 3x so lang wied Bahnhofsstrass in Zürn. Also ich und Kristina sind scho recht lang unterwegs gsi, und hend au eusi Problem gha sHotel wieder zfinde. Aber de Usflug sich eifach genial gsi :D
Ja leider het dSchuel scho wieder agfange und de normali Alltag gat witer (was mengisch sehr langweilig si chan!)  Naja egal!

Da sind no es paar fotis vo London! es sind lang ned alli, aber es paar wo mir gfallet und ich eu gern zeige wür ;)

Das isch so es typisch Englischs Taxi. Die sind so herzig und cool:) Im Hintergrund gset mer die geilste Büs uf Erde :P

Kristina und ich vorem shoppe :D

Wieso hemer kei settig Telefonkabine ide Schwiz??? :(

Londo Eye *__*

Ussicht vom London Eye uf de Big Ben :D


Shopping *_*

Buckingham Palast


Starbucks :D

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen