Montag, 20. Mai 2013

Camp in Boston!!

Jetzt sinds no genau 64 Täg bis s Camp in Boston a fat. Ich gang ebe bevor ich mis Jahr in Idaho afange, zerscht no 10 Täg ine Art Vorbereitigscamp. Det triff ich mega mega viel anderi Ustuschschüeler wo mit EF id Usa greist sind. I dem Camp het mer am morge zerscht Schuel (also det lernt mer glaubs eifach biz über sLand selber und was mer mache set wenn mer Heiweh oder suscht irgendwelchi Problem het) und am Namitag gits so Freizitaktivitäte (kei Ahnig was det so im Programm isch)! Uf jede Fall freu ich mich meega fescht uf das Camp. Ich bin immer nervöser (so extrem :O) ;) naja. 
Nach dem Camp flüg ich denn witer uf Idaho. Hoffentlich mussich denn ned ällei flüge. Aber ich bin ja ned die einzig wo uf Idaho chunt, also denk ich das wird ned passiere;) 

Ja vo minere IEC (jetzigi Gastmueter) hani leider au nüm viel ghört. Sletschte wo sie mir gschriebe het isch, dass sie am abkläre isch ob ich det chan es Cello miete und das sie luegt, dass ich dAutoprüefig mache chan :D Aber suscht het sie nonig konkret über eppis gschribe was ich in Idaho chan mache oder so. Aber sie isch ebe au chrank und ihri 9 Mönet alti Tochter leider au. Ich hoffe sie sind bald weider gsund. 

Ich wünsch eu all no en schöne "Firtag". 
Gnüsseds und ich meld mich denn wieder ;))

AnnA

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen