Donnerstag, 11. April 2013

IDAHO :D here I come *__*

Heioo :D

Ich meld mich au mal wieder:)  Wie de Titel scho seit: Ich wird mis Ustuschjahr in Idaho verbringe*__*
Ich han am 9. April erfahre, dass e Gastfamilie für mich gfunde worde isch :D wuhuu! Nur leider hends  ned mir aglüte sondern mim Mami. Ja und sie het leider sHandy ned chöne abnäh, wil sie e sizig gha het:( Aber grad wo sie ufem Heiweg gsi isch het si mer aglüte. Und ich bin so gnervt gsi, dass sie jetzt alütet will ich so kaputt gsi bin vom ganze Tag. Und denn het sie mir aber gseit, dass e Gastfamilie für mich gfunde worde isch. Und ich bin so ufgregt gsi und hans ihre zerscht mal 10 min ned glaubt, bis ich denn wüki voll usgflippt bin vor Freud. Ich bin so glücklich gsi und plötzlich wieder top fit. ;)
Nur hets jetzt no eis Problem gä. Sie hend ned gseit wo ich anechume oder wie dFamilie usgset.:/ Und sTelefon im Büro hends au nüm abgno, wills scho zspat gsi isch. Also hanich mal wieder müsse warte. DNacht isch soooo langsam verbi gange, aber schlussendlich isch denn doch no morge worde :) 
Am halbi 9i hani EF aglüte und grad nach me Infos gfragt. Sie het mer gseit das ich uf Idaho chume :D yeey :D über dGastfamilie wüsseds leider au nanig so viel. Aber nechscht Wuche schickts mir all Informatione damit ich mit de Familie chan Kontakt ufnä! 
Ich freu mich soooo fescht und bin überglücklich. Evt wohnt sogar no en andere Ustuschschüeler i dere Familie. Aber das münds alles no abkläre :D
Jaa das wärs au scho wieder gsi:P 

Witeri Infos folget natürli wieder :D
IDAHO <3 isch zwar chli nördlicher als ich erwartet han aber ich finds super. Und wer weiss, viellicht gang ich mit minere Gastfamilie sogar mal nach Kanada...?! :D



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen